Gezondheidscentrum "De Heelkom" - Achterveld

Gezondheidscentrum "de Heelkom" Achterveld

Na de installatie van nieuwe hardware in Gezondheidscentrum "De Heelkom" zijn er enkele vragen gesteld aan Gerdine Vroegindeweij (Hoofd bedrijfsvoering):

 

Mogen we jouw quote: “De mensen die bij jullie werken zijn allemaal vriendelijk, servicegericht en bescheiden, dat werkt echt fijn!” gebruiken ?
Jazeker.

 

Wil je deze quote iets verder toelichten?
De kennis van de medewerkers is op peil, maar daarnaast vind ik de manier van samenwerken met een zakelijke dienstverlener net zo belangrijk. 
De instelling van de medewerkers van ICTaurus is te omschrijven zoals ik vorige week spontaan riep, na een dag hard werken door 3 medewerkers van jullie bij ons in de praktijk om ons in 1 dag te voorzien van 11 nieuwe pc’s met alle instellingen, koppelingen etc. van dien. 
En dat met slechts minimale overlast. 
We hebben de klus met elkaar geklaard, zowel in de voorbereiding alsook in de uitvoering op de dag zelf. 
Dit maakt dat ik ICTaurus niet als leverancier maar als partner ervaar.

 

Hoe zijn jullie met ICTaurus in aanraking gekomen?
Dat weet ik niet precies meer, ik dacht via via. (Promedico ICT heeft na problemen met de toentertijd dienstverlenende partij de naam van ICTaurus doorgegeven.)

 

Wat onderscheidt ICTaurus ten opzichte van andere ICT dienstverleners?
Kennis van zaken, servicegericht, goede  bereikbaarheid met snelle respons, afspraken worden nagekomen.

 

Als jij één dag  directeur zou zijn van ICTaurus, wat zou je veranderen?
ICTaurus heeft een uitstekende directeur volgens mij, houden zo!

 

Afgelopen maand is jullie hardware flink vernieuwd, hoe kijk je terug op de gegeven adviezen en de uitvoering van de werkzaamheden?
Positief. De accountmanager is langs gekomen om uitgebreid advies te geven , de offerte was inzichtelijk. Over de uitvoering heb ik het al uitgebreid gehad, meer dan prima